Voorbereidingen Borneo - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Rob en Peggy Haan - WaarBenJij.nu Voorbereidingen Borneo - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Rob en Peggy Haan - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen Borneo

Door: Peggy

Blijf op de hoogte en volg Rob en Peggy

02 Maart 2014 | Nederland, Rotterdam

Het was dit jaar wat lastiger om een reisbestemming te kiezen. Er is immers zoveel moois te zien op de wereld. Afrika trekt mij heel erg en dan vooral de safari's. Rob zoekt liever de natuur op in b.v. Canada of Noorwegen. Na lang zoeken op internet kwamen wij uit op Borneo. Mooie natuur en veel dieren.

Afgelopen jaar heb ik onze rondreis door China zelf samengesteld en dat is best goed bevallen. Je kunt de reis precies op maat maken. December stond dus voor een groot deel uit speuren op internet naar leuke en mooi locaties, goede hotels en goedkope vliegtickets. Nog best moeilijk, want er is zoveel te zien op Borneo en we wilden een iets rustiger reisschema dan afgelopen jaar. Maar wij zijn eruit.

11 Juli 12.00 - 6.10 uur Amsterdam - Kuala Lumpur met Malaysia Airlines
12 Juli 7.15 - 9.00 uur Kuala Lumpur - Kuching ( Borneo ) met Malaysia Airlines
12 - 18 Juli Riverside Majestic Hotel in Kuching. ( Orang-Oetangs, nationaal park )

18 Juli 10.50 - 13.00 uur Kuching - Kota Kinabalu met Malaysia Airlines
18 Juli - 23 Juli Horizon Hotel Kota Kinabalu ( snorkelen, nationaal park )

23 Juli 14.50 - 15.40 uur Kota Kinabalu - Sandakan met Malaysia Airlines
23 juli Sepilok Forest Edge Resort in Sandakan
24 – 26 juli Kinabatangan Wildlife Safari ( met boottochten op zoek naar wildlife )
26 Juli Sabah Hotel Sandakan

27 juli 9.00 – 9.50 uur Sandakan – Tawau met Malaysia Airlines
27 juli – 31 juli Mabul Resorts - Mabul Island ( snorkelen, relaxen aan het strand en hopelijk naar Sipidan een van de mooiste snorkelplekken ter wereld )
31 juli Shervinton Executive Boutique Hotel in Tawau

1 aug 18.15 – 20.55 uur Tawau - Kuala Lumpur met Malaysia Airlines